Laramie (Wy) - Westminster (Co) - Reisverslag uit Westminster, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu Laramie (Wy) - Westminster (Co) - Reisverslag uit Westminster, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu

Laramie (Wy) - Westminster (Co)

Door: Carlo

Blijf op de hoogte en volg Carlo en Heleen

17 Juni 2011 | Verenigde Staten, Westminster

Aangezien we gisteren een lange dag hadden met alleen maar als doel zo dicht mogelijk bij Denver te komen, moesten we vandaag nog een kort ritje van ongeveer 230 km rijden naar Westminster. Hier zit ons hotel en het is een voorstad van Denver. Het ritje was zo kort voor ons doen dat het wel leek of we in de auto gingen zitten en er direct weer uit gingen. We hebben er 2 uur over gedaan en om een uur of 14.00 konden we beginnen aan ons check-it-out rondje.

We zitten aan een soort van promenade met allerlei barretjes, restaurants, casino en ook een comedyclub. We zijn van plan om daar vanavond naar toe te gaan. Of we gaan dansen….., dat heeft wat uitleg nodig begrijp ik. Het zit zo, we hadden ingecheckt bij het hotel en gingen naar boven met de lift, samen met de zogenaamde bellboy (degene die je koffers meeneemt zodat je ze zelf niet hoeft te tillen). Het eerste wat hij vroeg is waar we vandaan kwamen en daarna of we hier waren voor de “dance competition”? Wij: “The dance competition? No way!!” We zien er natuurlijk nog wel strak uit met onze leeftijd van eind dertig…
Het hotel is weer prima en we zullen hier 3 dagen blijven om Denver en een honkbalwedstrijd (Colorado Rockies tegen de Detroit Tigers) te gaan bekijken (zaterdag) en de Rocky Mountains te bezoeken (zondag).

In plaats van de dans-competitie zijn we toch maar naar de Comedy Club gegaan, nadat we heerlijk hadden gegeten en gedronken bij een Mexicaans restaurant. We dachten dat het standup-comedy zou zijn, maar je kan het meer vergelijken met de Lama’s. Dus interactie met het publiek. We hebben gelachen. (Carlo is een beetje dronken, dus ik tik dit terwijl hij dicteert. Blijkbaar kan je als begin 40-er geen 4 corona’s en een halve pitcher Sangria meer hebben. Gelukkig blijf ik altijd 39.)

Voor de rest is er voor nu weinig te vermelden, buiten het feit dat Heleen heel wat filmpjes heeft gepost op You Tube. We zullen proberen om hier dagelijks wat nieuwe aanvullingen op te plaatsen.
Reacties:
@Ton: Waarom draag jij een foto van mijn vrouw in je portefeuille? Weet je vrouw daarvan?
@Ada: We zitten in Amerika dus cultuur is hier minimaal aanwezig.
@Mariella: We zullen proberen om de volgende foto eens te wisselen van positie.
@Krista: Ik hoor het al, druk, druk, druk. Ja in de Mac hier hebben ze een zogenaamde Quarter Pounder. Echt lekker hoor! En je kunt ook een meal bestellen, dan krijg je er patat en drinken bij! Ongelofelijk he? We kunnen ook zelf een Ducktour starten in Nederland, ook wel een idee.
@IJtske: Zie het programma in het artikel, maar we blijven nu dus wel 3 dagen in dit hotel.
@Pa en Ma: Eindelijk hebben jullie dan ook de stukjes.

• 18 Juni 2011 - 06:54

Cobie:

Zo ik ben de 1ste. Heb net de stukjes van de afgelopen 3 dagen gelezen, want het leuke dingen potje moet ook vol. En zit nu een beetje duf te wezen van Ella,s gezellige feestje. Ik heb dus in tegenstelling tot jullie wel gedanst. Wij als familie waren dus de enigen die niet waren verkleed. Wat ook wel komisch is, want werkelijk iedereen had er heel veel werk van gemaakt. Wel leuk.
    Nog heel veel plezier in Denver.

• 18 Juni 2011 - 07:29

Thea De Jong:

Het hoost hier...... dus...geen wekelijkse zaterdagochtendwandeling in de waterleidingduinen maar terug mijn bed in met laptoppie en .... aan de reisverslagen van CarloenHeleen.... het was weer genieten.... wat een natuur zeg en inmiddels 3 auto's verder..... de filmpjes op Youtube zjn ook heel mooi!!! Ik ga voor de Detroit Tigers.... :-).... zal me een wedstrijd worden en leuk om dit daar te zien.... Veel plezier nog en tot de volgende verslagen....

• 18 Juni 2011 - 07:55

Mariella:

Eén goedemorgen!!
    Heel jammer, dat jullie niet meegedaan hebben, aan de danswedstrijd.....Carlo had na het bier en de Sangria juist hoge ogen kunnen gooien!! (zeker als hij er ook nog bij had gezongen hahaha).
    Het zal wel lekker zijn, even een dag of drie niet zo veel kilometers te hoeven maken. Veel plezier de komende dagen.
    Ik ga mijn bed weer in..dankzij het ronduit geweldige Hollandse weer heb ik een verkoudheid/griepje opgelopen en zit hier nu met een gevoel, of er een bus een paar keer over me heen is gereden!!
    Groetjes Mariella xxx

ps zal toch ff wennen zijn, Carlo op rechts!!

• 18 Juni 2011 - 18:09

Eef:

Whahaha, als jullie mee hadden gedaan aan die danscompetitie had het publiek van de comedyclub opzeker overgelopen!!!!

• 19 Juni 2011 - 17:17

Mascha:

Carlo, dat was in De Zaak wel anders. Met gemak 4 halve pitchers Sangria p.p. maar ja toen was je nog geen 40!! Gelukkig word en blijf ik (net als Heleen) dit jaar 39. Gisteravond naar Guus Meeuwis in Eindhoven geweest. Wie komen we tegen tussen al die 35.000 mensen? Gaby en Teun! Jullie gaan eind juli met ze uit eten zeiden ze. Of jullie het leuk vinden of niet maar wij gaan mee (dan weten jullie dat alvast).