Sarasota - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu Sarasota - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu

Sarasota - Miami Beach

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Carlo en Heleen

25 Juni 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Een kort stukje deze keer, want er is vandaag niet zo veel gebeurd. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en ontbeten (Carlo) in het hotel. Om een uur of 11 reden we weg uit Sarasota voor een ritje van een kleine 4 uur over alleen maar snelweg. Makkie dus! Onderweg alleen even getankt en wat te drinken gekocht, dus om 15.00 uur stonden we voor het Mimosa Hotel in Miami Beach (http://www.themimosa.com/). Dit hotel hadden we gisteravond nog even snel geboekt via Hotwire. Hotwire werkt met een systeem, dat je van te voren niet weet welk hotel je krijgt. Alleen het aantal sterren, de locatie (wijk) en welke voorzieningen er zijn. Het is altijd een beetje een gok, maar de prijs is (meestal) wel een stuk lager. We hadden dus The Mimosa gewonnen en meteen even gekeken op Tripadvisor wat de recensies waren. Die varieerden van heel slecht tot heel goed, dus we wisten niet zo goed wat we moesten verwachten.

Uiteindelijk valt het mee. Een mooie, ruime en schone kamer. Nadeel is dat het bed ietwat smal is en dat airco wordt centraal geregeld. Dat betekent dat het in onze kamer erg warm is en aangezien we in een smal bed liggen, kan dit nog wel eens tot een echtscheiding gaan leiden. Daar zullen jullie morgen meer over horen, als we de 1e nacht hebben gehad.
Nadat we de koffers hadden gedropt in onze kamer en Carlo nog even het eind van Spanje-Chili heeft zitten kijken, zijn we naar het zwembad gegaan en hebben nog een paar uurtjes lekker liggen chillen.

Vanavond nog een hapje gegeten in Bayside Marketplace en nog wat rondgelopen. We waren van plan om nog wat te gaan drinken, totdat het begon te hozen. Achteraf was het maar een kort buitje, maar toen waren we inmiddels alweer bij de auto. Daar zijn we overigens nog wel opgelicht… We parkeerden aan de overkant en er stonden een paar gasten die zeiden dat je bij hun kon betalen. Wij dus braaf $ 6,-- betaald, maar we vertrouwden het toch niet helemaal en zijn later nog even terug gelopen. Je raadt het al: De jongens waren weg en er lag geen ticket bij onze voorruit. Even verderop stond een parkeerautomaat, dus maar weer $ 6,-- betaald… Waren we er toch weer ingetrapt!

Morgen staat er ook niks op het programma, behalve dat we een mooi plekje gaan zoeken bij het zwembad of op het strand en lekker gaan niksen/lezen.
Geen updates ook van de foto’s, want we hebben er nul gemaakt.

Nog even de reacties doornemen:
Alan en Pris: Volgens mij is mimosa een soort plant. Niet opgezocht op internet, gewoon algemene kennis, haha. Wat heb ik gewonnen?

Eva: We blijven niet tot 4 juli, omdat we 5 juli (Carlo) moeten werken. Bovendien zijn de prijzen dan 3x zo hoog.

Rien: Zou je op willen houden met de boel op te stoken…

Trudy: Dat van die rupsen, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben en dat komt goed uit, want jouw prijs (souvenir) hadden we al gekocht, haha

Cobie: 5e met de quiz??? Kan ik jullie dan echt niet alleen laten?

Tenslotte het weer: Nog steeds heet, zo’n 33 graden (gevoelstemperatuur 38 graden).

• 26 Juni 2010 - 18:46

Ada:

rien is top! Allemaal een troostprijs....

kijken julie uit voor orkanen? Mocht er eentje zijn wel foto's maken he :)

• 26 Juni 2010 - 18:52

Eva:

ik vind het niet eerlijk dat jullie ons voor de gek hebben gehouden met de huiskamervraag, als straf reageer ik de rest van jullie vakantie niet meer op de verhalen.:(
    en jullie kunnen zeggen dat jullie het niet erg vinden, maar ik weet dat jullie diep in je hart helemaal teleurgesteld zijn!

• 26 Juni 2010 - 20:28

Cobie:

sukkels!! Had ik van jullie niet gedacht dat je je liet oplichten. Die gasten hebben in een deuk gelegen natuurlijk.

En we verwachten idd allemaal een souvenir.

• 29 Juni 2010 - 07:06

Loes:

wat is er aan de hand? leven jullie nog?