Gatlinburg (TN) - Charleston (SC) - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu Gatlinburg (TN) - Charleston (SC) - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu

Gatlinburg (TN) - Charleston (SC)

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Carlo en Heleen

02 Juli 2012 | Verenigde Staten, Charleston

Dit wordt echt een makkie voor mij, want we hebben werkelijk niks beleefd. Vandaag was weer een overbruggingsdag met alleen maar kilometers maken.

Na het ontbijt vanmorgen zaten we om 9.30 uur in de auto met als eerste doel ijs voor de koelbox. Het tweede doel was zo snel mogelijk (binnen 6 uur) naar ons hotel in Charleston. En beidedoelen hebben we gehaald. We hadden zelfs nog tijd om te plassen en te eten onderweg.
Geen spannende route dus en alleen maar over de Interstate, maar zelfs die is mooi en rustig om over te rijden.

Om 15.15 uur waren we in ons hotel, hebben onze spullen neergekwakt op onze kamer en zijn lekker een paar uur bij het zwembad gaan zitten. Heerlijk!!
Ons hotel ligt in het noordelijk deel van Charleston, vlakbij het vliegveld en is voornamelijk gekozen door ons vanwege het mooie zwembad (en de redelijke prijs natuurlijk). Morgen gaan we naar een ander hotel, wat meer in het centrum van Charleston ligt. We zijn hier eigenlijk een dag te vroeg, omdat we een paar dagen geleden een dag zijn ingelopen op ons schema. We hebben nog gekeken of we het hotel dat we al geboekt hadden een dag extra konden boeken, maar de prijs was veel te hoog, dus zijn we maar aan de rand van het plaatsje gaan zitten. Nu hebben we morgen mooi ruim de tijd om een paar plantages te bezoeken!

Ook aan de foto’s kun je zien dat we vandaag weinig beleefd hebben. Morgen meer!

• 03 Juli 2012 - 11:54

Ewa:

Zo nu en dan niets doen is ook lekker. Have fun!

• 03 Juli 2012 - 13:54

Remi:

Vergeet je BSS niet aan te trekken, want, and I quote.... "In 2012, Travel and Leisure voted Charleston as the second best-dressed city in America, only behind New York City". Jullie maken wat mee...

• 03 Juli 2012 - 19:39

Trudy:

Lekker hoor,even niets doen.zo te zien
    word de temperatuur ook iets aangenamer.