(Almost) Ready to go!! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu (Almost) Ready to go!! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu

(Almost) Ready to go!!

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Carlo en Heleen

11 Juni 2009 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Op nog wat toiletspulletjes en handbagage na is alles gepakt. Net nog even wat leuke road-muziek op cd gezet.
Morgen om 8.45 uur worden we door lieve zwager Jaap naar Schiphol gebracht. We zijn al via internet ingecheckt, dus het is alleen nog een kwestie van de bagage droppen.

Nog even wat euro'tjes wisselen in dollars op Schiphol, zodat we in ieder geval wat cash hebben. Daarna een lange vlucht van 8,5 uur voor de boeg naar Washington. Daar hebben we 2 uur de tijd om over te stappen op ons vliegtuig naar New York. Die tijd zullen we zeker nodig hebben door alle immigratie-taferelen... Nu maar hopen dat ook alle koffers mee komen (zie ons verslag van vorig jaar).

Tot nu toe hebben we dus 5 hotels geboekt (New York, Washington DC, Niagara, Chicago en Las Vegas). De rest zien we wel onderweg.
Overigens zijn de eerste 4 hotels betaald met onze pokerwinst op internet. Ook hebben we al een helicoptertour geboekt vanuit Las Vegas naar de Grand Canyon. Ook deze vlucht is betaald van de pokerwinst. We hadden totaal ca. € 950,-- winst, dus dat was lekker boeken! De helicoptervlucht hadden we ook waarschijnlijk niet gedaan als we die winst niet hadden, want dan hadden we (vooral ik...) het veel te duur gevonden.

Tot nu toe hebben we dus alleen de vlucht, autohuur en hotel in Las Vegas "gewoon" betaald. Dus een tip aan een ieder die dit leest. Geef je spaargeld aan ons en we garanderen een hogere rente dan de banken geven :) (tegen een leuke vergoeding uiteraard!).

Hopelijk schrijven we morgen onze eerste ervaringen op. We zullen om ongeveer 18.30 uur Amerikaanse tijd in New York zijn. Nederlandse tijd is het dan 00.30 uur. Ghanese tijd: 22.30 uur (speciaal voor Eva).

Tot later!

• 12 Juni 2009 - 05:38

Jack:

Veel plezier luitjes en geniet ervan. hopelijk krijg ik veel leuk leesvoer.
    gr
    jack

• 12 Juni 2009 - 06:24

IJtske:

Een goede reis alvast.

Have fun!

• 12 Juni 2009 - 07:09

Mike En Alice:

Goede reis! Wij hopen op dagelijks verslag ;-)

Dikke kus

• 12 Juni 2009 - 07:27

Anja:

Heel veel plezier en geniet ervan!! Goede vlucht en doe NY de groeten.

• 12 Juni 2009 - 07:27

Helga:

Het is toch wat om je reis te kunnen bekostigen van de winst van jullie "gokverslaving" (geintje !!!). En hebben jullie je koffers half om half ingepakt gezien vorig jaar ?
    Maar alle gekheid op een stokkie, veel plezier en een goede reis gewenst.

groetjes Helga

• 12 Juni 2009 - 07:28

Helga:

p.s. Wat ben ik snel he !!!!!!

• 12 Juni 2009 - 15:21

Leonie:

Goede reis!! hopen dat alles goed gaat:)

veel plezier kus

• 12 Juni 2009 - 17:13

Mascha:

Heel veel plezier daar in de USA en hou ons op de hoogte! En over dat spaargeld: had je dat niet eerder kunnen vertellen......beter dan roulette spelen in IJsland. Groetjes!

• 25 Juni 2009 - 15:38

Eva:

spannend hoor
    ik hoop dat jullie heel aankomen!
    veel plezier!