26 juni 2008 Honolulu - Los Angeles Airport (LAX) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu 26 juni 2008 Honolulu - Los Angeles Airport (LAX) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Carlo en Heleen Zelst - WaarBenJij.nu

26 juni 2008 Honolulu - Los Angeles Airport (LAX)

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Carlo en Heleen

26 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Even een kort berichtje om te laten weten dat we weer goed aangekomen zijn.

Vanmorgen om 9.45 uur werden we bij ons hotel opgehaald met de shuttle die ons naar het vliegveld van Honolulu bracht. Om 10.45 uur waren we helemaal ingecheckt en onze laatste sigaar/sigaret gerookt. Nog even een broodje gehaald en maar weer wachten. Op een gegeven moment komt er een Hawaiiaans bandje om de passagiers van het komende vliegtuig te verwelkomen. WAAR WAREN ZE TOEN WIJ AANKWAMEN!?!?!?! Had me er helemaal op verheugd, maar blijkbaar kwamen we vorige week te laat aan ofzoiets. Om 13.00 uur (01.00 uur Nederlandse tijd) vertrok het vliegtuig netjes op tijd. De vlucht duurde 5 uur en een kwartier. Dus om 21.15 uur plaatselijke tijd in Los Angeles landden we en om 22.00 uur hadden we onze koffers. Weer gelukt! Hoewel we ze alsnog bijna kwijt waren geweest… We hadden een taxichauffeur van wie het zijn eerste dag was. Dus we stapten in en zeiden dat we naar het Radisson wilde. Welk Radisson vroeg hij. Hmmmm… tja… ehhhh… wij dachten dat er maar één zou zijn. Dus taxi weer uit en koffertje open om het adres te zoeken. Ik gaf het adres door, maar Carlo stond nog buiten de auto en hij reed gewoon weg. Dus ik natuurlijk roepen vanachter in die taxi, dat hij moest stoppen en na 25 meter had hij het door. Afijn… hij dacht wel dat hij wist waar het was. We waren nog geen 200 meter verder of ik zie het hotel aan mijn linkerhand liggen. Maar ik wilde (voor één keer) niet bijdehand zijn, dus ik liet hem maar rijden. Op een gegeven moment ging hij toch maar het adres intikken op zijn Tomtom, draaiden om en het bleek inderdaad het hotel te zijn dat ik had gezien. Inmiddels hadden we dus zo’n 3 kilometer omgereden. Bij het hotel aangekomen, betalen we hem, stappen uit en… hij scheurt weg. Met onze koffers! Wij er achteraan en eindelijk had hij het ook door. Nou ja… alle begin is moeilijk, zullen we maar denken.

We zijn dus nu ingecheckt en zitten op onze kamer te wachten op roomservice (prachtige kamer trouwens weer). Het is inmiddels al 23.30 uur, dus er zijn geen eetgelenheden meer open en we begonnen toch wel honger te krijgen.

Morgen staat ons een lange dag voor de boeg. Om 6.15 uur zullen we opstaan om weer naar het vliegveld te gaan (dit keer voor de zekerheid maar met de hotelshuttlebus).

Ons schema is als volgt:
Los Angeles – Chicago vertrek 27-6 09.57 uur (Nederlandse tijd: 27-6 18.57 uur)
Vluchtnr. UA82 aankomst 27-6 16.06 uur (Nederlandse tijd: 28-6 23.06 uur)
Totale vliegtijd: 4.09 uur

Chicago – Amsterdam vertrek 27-6 18.22 uur (Nederlandse tijd: 28-6 01.22 uur)
Vluchtnr. UA110 aankomst: 28-6 09.15 uur (= Nederlandse tijd)
Totale vliegtijd: 7.53 uur

Dit zal dus onze laatste stuk vanuit Amerika zijn. We hebben echt een geweldige vakantie gehad.

Groeten uit LA,
Carlo en Heleen

• 27 Juni 2008 - 14:50

Alan En Priscilla:

goed reis terug naar huis
    als jullie dit nog lezen.

• 28 Juni 2008 - 09:34

Den En Eef :

goede reis terug en we hebben genoten van jullie schrijfkunsten.